Розроблення та реалізація програми змін у суспільних відносинах, зокрема щодо захисту інтересів людей з обмеженими можливостями
Основні напрямки діяльності:
Надання підтримки народним ініціативам в різних сферах громадського життя, які сприятимуть процесам реформування в Україні
ДОДАТОК II
НЕВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ
Перелік додаткових документів, зазначених у Статті14, які заявники повинні надати для отримання візи, може включати наступне
A. ДОКУМЕНТИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ МЕТИ ПОЇЗДКИ
(1) для ділових поїздок:
(a) запрошення від компанії або владного органу на участь у зустрічах, конференціях чи інших подіях, пов'язаних із торгівлею, промисловістю або діловою активністю;
РОЗДІЛ VI
Заключні положення
Стаття 49
Домовленості про проведення Олімпійських та Параолімпійських ігор
Держави-члени ЄС, що приймають Олімпійські та Параолімпійські Ігори, повинні застосовувати процедури та умови для полегшення видачі віз, визначені у Додатку XI.
Стаття 50
Поправки та Додатки
Заходи з метою внесення поправок до другорядних елементів даного Регламенту та до ДодатківI, II, III, IV, V, VI, VII, VIII та XII потрібно ухвалювати відповідно до регуляторної процедури після уважного вивчення, як зазначено у Статті 52(3).
РОЗДІЛ V
Cпівпраця Сторін Шенгенської Угоди на місцевому рівні
Стаття 48
Співпраця Сторін Шенгенської Угоди на місцевому рівні, що проводиться консульствами держав-членів ЄС
1. Для забезпечення узгодженого застосування спільної візової політики з урахуванням, за можливості, місцевих умов, консульства держав-членів ЄС та Комісія зобов'язані співпрацювати в межах юрисдикції та оцінювати потребу введення, зокрема:
(a) узгодженого списку додаткових документів, які заявники зобов'язані надати, беручи до уваги Статтю 14 та Додаток II;
(b) спільних критеріїв розгляду заявок з огляду на скасування вимоги оплати консульського збору відповідно до Статті 16(5) та питань перекладу візової заявки відповідно до Статті 11(5);
Розділ IV
Адміністративне управління та організація
Стаття 37
Організація візових відділів
1. Держави-члени ЄС повинні бути відповідальними за організацію візових відділів в межах власних консульських установ.
Для уникнення зниження рівня уваги та для захисту персоналу від будь-якого тиску на місцевому рівні, за необхідності потрібно забезпечити схему ротації персоналу, який прямо спілкується із заявниками. Особливу увагу слід приділяти чітких робочим структурам та чіткому призначенню або поділу обов'язків в межах прийняття остаточних рішень щодо заявок. Доступ до консультацій у системах VIS та SIS та іншої конфіденційної інформації потрібно обмежити до певної кількості уповноваженого персоналу. Потрібно вжити необхідних заходів з метою попередження несанкціонованого доступу до таких баз даних.